18 de desembre 2010

EL BETLEM DE 2N

- ...Quin fred que fa!!!
- Clar, que estem a Desembre...
Una setmana, dues... i el Nadal ja estava ací!!! Els 
xiquets estaven cada vegada més emocionats perquè arribava la data, i amb açò arribaria la fira de Faura, la muntada les Betlems, arbres de Nadal, llums pel carrer, etc... Aleshores vaig pensar, i si fem un betlem propi?, un Betlem fet per tota la nostra classe on tots participem i formem part d'ell?
Doncs sí, aquesta idea no sols em va agradar a mi, sinó que en contar-la als xiquets estaven desitjant veure ja el resultat, i així ens ficarem mans a l'obra:

1er--> Repartiment dels personatges del Betlem. Com segurament entre tots no ens posaríem d'acord ho vam fer per sorteig.

2on--> Una vegada cadascú ja tenia la seua figureta del Betlem, calia pintar-les i retallar-les.

3er--> Mentre els alumnes pintaven, jo em vaig encarregar de preparar el paisatge.

4t--> Els alumnes van posar les figuretes damunt del paisatge i van comprovar on quedava millor situar-les. I una vegada ja ho tenien clar, van començar a pegar-les.


5é--> Trobar un bon lloc a classe per al Betlem i penjar-ho.

6e´--> I ja per últim, el títol: "El Betlem"


Ara si que si, la classe de 2n ja tenim per fi el nostre Betlem!!!



                           BONES FESTES A TOTS!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada